joi, 26 ianuarie 2012

Mai bine asa decat la sala :))

OBSESIA PENTRU SILUETA !!!



   Am decis ca acest post sa-l dedic CARCOTASELOR mele, care sunt inebunite sa mearga la sala deoarece vezi Doamne ca in dimineata asta m-am uitat in oglinda si am realizat ca am un strat considerabil de '' SLANINA'' dar de fapt e doar imaginatia din mintea mea :)) .
  
     Traim intr-o lume murdara, in orase poluate, ne hranim cu „formule chimice”, bem apa contaminata, plantele sunt modificate genetic, pestele oceanic contine mercur, iar cel de crescatorie ne poate imbolnavi grav, pasarile sufera de gripa aviara, iar carnea de vita are sindromul vacii nebune - toate acestea sunt mesaje pe care le primim pe toate canalele media, foarte des. 
    


  Dar gata cu atatea griji si ganduri negre.The big guy a gasit remediul potrivit pentru voi de a slabi si a va mentine in forma .In VIDEOCLIPUL urmator veti vedea ce trebuie sa faceti sa va mentineti siluieta fara a cheltuii bani si nu in ultimul rand veti vedea cum sa va mentineti si iubitul,sotul,AMANTUL, langa voi fara prea multa cheltuiala.




    Sunt sigur ca i-mi veti multumi pentru pontul dat cu un urias LIKE ME :))
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu